Tuesday 12 February 2013

Tutorial monster handphone pouch (crochet)

Kawan saya Kak Lin, ajak saya hantar craft tutorial dekat I.M magazine. mula-mula rasa tak nak sebab tak tahu nak buat tutorial apa, aku bukan kreatif nau pun kan. Takat cuba jaya tu boleh lah, lagipun nak kena tulis bahasa Inggeris. I bukan pandai pun nak skipping london ni. English lahar uols. Tapi kalau tak cuba rasa rugi pulak, bila lagi aku nak mengembangkan kerjaya sebagai crafter sampingan ni, 


Maka dengan ini saya telah mencabar diri sendiri untuk hasilkan tutorial bagi membuat Monster handphone pouch ini.. Tadaaaaaa. 


Onomnomnom... 

Saya tak suka pakai handphone pouch yang girlie-girlies sangat. Ada bling-bling, lepas tu rantai berjuntai-juntai. Rimas tengok. So saya rasa kalau buat tema monster ni rasa macam comel-comel sikit, ala-ala kebudakan sikit lah, maklumlah akak ni belum matang lagi dik. (matakeatastangankedada) Auwww..  

 Close up muka monster yang tak berapa nak menakutkan ni. Aku harap para pembaca nanti dapat faham lah tutorial aku ni nanti. Apa ke jadahnya buat tutorial tapi orang tak faham kan? Oklah bye for now. Aku ni selamba badak jer tulis blog dalam opis. Happy crocheting. 


No comments:

Post a Comment