Wednesday 19 December 2012

Sarung kotak tisu bercorak kereta untuk diletakkan dalam kereta.

Assalamualaikum semua.

Hari ini aku nak tunjukkan hasil kraf aku yang bertajuk sarung kotak tisu. Ini merupakan sebahagian daripada projek menghias kereta baru aku. Haha. Tolong jangan annoyed. Aku baru nak merasa berlagak dengan kereta baru setelah hampir 25 tahun hidup. Kawan aku siap dah nak tukar kereta kedua dah. Aku baru terhegeh-hegeh dengan kereta pertama.


Anyway sarung kotak tisu ini ialah antara benda yang paling senang untuk dijahit. Jujur ok tak tipu. Patternnya aku sedut dari sumber yang tidak dapat diberitahu sebab aku terlupa nak pin. T___T. Saiz aku alter sendiri sebab kita kena ambil kira saiz kotak tisu yang kita akan guna yer adik-adik.

Setelah siap aku amat berpuas hati dengan hasilnya walaupun agak terbesar sedikit, maklumlah I is new student you know. Tak pandai lagi nak bajet kain. Corak kain kalau korang perasan aku pernah guna sebelum ini untuk projek aku yang lepas lepas. Nak tahu projek apa???


Hehehe.. Sabar yer.
.
.
.
.
.
.
Aku akan tunjukkan.
.
.
.
.



Tadaaaaaa.. Inilah dia.

Kalau tak salah dulu pernah janji nak upload gambar Azzeem memakai beg yang dijahit oleh kakak kesayangan dia (kunun). Jadi bila aku upload gambar ni kira sebagai while diving we drink water gitu. #sukahatiakujer

Guna lebihan kain jahit beg untuk Azzeem. Bought that fabric for RM 15.00 (for 1 yard) kot kalau seingat otak aku yang kurang makan kismis ni lah kan. And I can made 1 bag and 1 tissue cozy out of that. Murahnyaaaaaa. Kalau dah kawen ni mesti pacek An sayang sebab pandai menjimatkan duit (perasan). Hehe. Handmade rockss!!!




No comments:

Post a Comment