Sunday 16 December 2012

decorative pillow katanyaaaaa..

Aku tengok ramai gila orang pakat buat decorative pillow sekarang ni. Pakat ramai-ramai ke apa ni?
Jadi aku pun tak nak ketinggalan sama. Mana boleh aku kalah dengan korang semua kann. Haha.


Masa main pin pin dekat pinterest, terjumpa yang ini. Terus jatuh hati macam cinta pandang pertama gituuu. Jadi aku pun try buat.






Tapi jadi macam ni. Nak jugak gantung kat tombol pintu.. Bajet centik lah tuh. Padahal combination warna ke laut, kelabu background putih.. Kejadahnya?? Tapi ok lah tu kann.. kita belasah jer.. Janji ada bentuk hati...By the way, decorative pillow ni ialah untuk projek saya hari ahad ni, can't waitt!

Masa nak buat bantal hati ni, ingat nak guna felt warna merah.. Tapi macam mana aku nak guna, beli pun tak pernah. Nak guna pink tapi kain felt tinggal secoet jer. Nak tak nak aku belasah jer kelabu. Lantaklah nampak kelakar sikit pun, takpelahhh.. asal ada bentuk hati sudeyy..


Bagi sesiapa yang ingin cuba buat, silakan. selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment