Tuesday 13 November 2012

headband DIY



Hari ini kita sembang artis ya? Kita sembang pasal gaya artis. Aku suka gilaaaaaaaa tengok lisa surihani punya hair accessories dalam filem istanbul aku datanggg.. nak.. nak...Lepas tu tiba-tibaaa terus dapat idea nak buat headband pulak lahhh.. ok gedik sangat.. bajet cun macam lisa lahh kann.. 
Tapi daripada apa yang aku usha lah kan, majoriti headband lisa surihani pakai dalam filem tu kita boleh DO-IT-YOURSELF. ehhh konfiden sangat ni.. tapi bolehhhh lah.. memang bolehhh.. tunggu nanti aku try... tapi buat masa ini pandanglahhhh lihatlahhhhh... 


Tiru macam saya.. Hiks. Headband bunga lipat yang telah diimprovasi. Bunga lagi... Sila bosan. Aku saja ja letak atas tudunggg.. Tujuan hanya untuk ambil gambar sahaja.. Kenyataannya aku tak berani nak bergaya begini di khalayak ramai. Kalau bawak pergi kerja mahu pengsann budak-budak ofis tengokkk..



Ai is pemalu. Ambil gambar tunjuk muka sipi-sipi ja.. Konon biar korang tengok bunga je lah kan.. Tapi sebenarnya nak kaver jerawat.. hiks.. 

 Sindrom craft blogger memang begini yer, sendiri buat, sendiri amik gambar, muka sendiri.

Sebelum aku terlupa, bagi sesiapa yang nak try buat boleh lah tengok link ini.. tiba-tiba baik hati nak share dengan korang pulak. Tatatititutu!


No comments:

Post a Comment