Tuesday 13 November 2012

rolled rosette

ehhh kenapa aku asyik cerita pasal bunga ni? tibe-tibe je aku macam keperempuanan sangat kann.. asyik-asyik bunga jer.. yekk muntahhh.. ok.. lepas ni janji nak cerita pasal benda lain..

Aku rasa dalam banyak-banyak craft bunga yang aku buat, bunga gulung nilah yang paling susahhhhhh sekali..... paling susah nak jadikk..  i tell you my hand is very kerasss.. aku pusing lahh lagu mana pun pasti buruk jugaaa kelihatann.. tapi sebab aku kan suka mencuba.. habut aku try juga walau susah..


maka ini lah hasilnya.....


Aku tak puas hati sebab dia tak nampak macam bunga.. tapi nampak macam ubat lingkaran nyamukk jaa.. cehhh.. 


yang orang lain buat... 





yang aku buat.... 







yang orang lain buat..... 



aku curious gila pasai pa crafter lain buat bukan main cantik jaa.. jadik bunga ros seketui-seketui.. padahal akuuuuuuuu.. arggghh.. 


No comments:

Post a Comment