Thursday 18 October 2012

resipi brownies nutella di pinterest

aku kini sudah bisa merasakan bahananya pintrest terhadap diri prestasi kerja aku. Aku buat kerja lima minit. kejap-kejap aku sambung pin, aku belek pinterest dalam 10 minit.. pastu sambung kerja. kejap lagi buhsan.. bukak pinterest...tgk ada quote ala-ala islamic baca kejap.. dalam tak sedar tengah baca benda ilmiah tapi curik masa kerja.. seriously tak mereflek kan apa aku baca sungguh. bukan untuk dicontohi. 

tujuan asal entry ini sebenarnya nak cerita tentang resipi yang aku dapat dalam pinterest.. pun aku pin time aku tengah kerja.. T_T. the most easiest and simplest brownies evaaaaaa... brownies nutella. bahannya cuma tiga jenis sahaja dong.. nutella, tepung and telur. Serius kacang goreng.. jadi balik kerja terus zassss ke giant dan beli nutella. balik kacau2 kejap.. masuk dalam oven, semayang, pergi amik adik tusyen.. balik rumah, bukak oven, tadaaaaaa brownies dah terlebih masak.. cess.. so dah tak lembap-lembap sangat ke aku terlebih letak tepung kot.. tak faham sangat.. tapi rasasedap weh.. dap dap.. ikut tekak aku lah kan.. 
so you guys boleh cuba dan refer pada resipi ini.. 

credit goes to... instructables

No comments:

Post a Comment