Wednesday 6 March 2013

Wedding guest book diy

Hari ni hari last aku bekerja sebelum cuti kahwin. Baru lepas tunjuk plan display galeri dekat mak (read bos aku). Mak ni risau sangat macam lah aku nak berhenti kerja terus tak datang balik sini. Nak suruh hantar semua benda sebelum cuti konon tima cuti ada orang  akan tolong buatkanlah. Tengok lah nanti aku masuk opis balik pun benda tu macam tu juga. Dah tu time nak dekat-dekat kahwin macam ni lah handset aku rosak balik. Ces..so tak dapatlah nak share dekorasi guest book yang aku baru buat last week. Tapi aku dapat share ideanya yang aku sedut dari pinterest. Lihatlah rakan-rakan. 

Original idea terdapat di sini 

Aku sedut idea dia hampir 98 peratus. Yang dua peratus perbezaan tu ialah pada warna benang yang aku guna untuk doily. Eceh.. dah pandai crochet doily dah. Hebatnya aku. (masuk lif tekan sendiri) kekekeke.
Now bayangkan dekorasi berada di atas buku warna hitam. Smart kan? Dah. Itulah hiasan guest book aku. Sekian.

No comments:

Post a Comment