Tuesday 25 December 2012

Zaggora hot pants + ipod arm band

I is over excited dan tak sabar menanti ketibaan zaggora nude pants all the way from UK to my house uols.. Seluar untuk kuruskan badan. Korang hade? Actually i was a bit nervous too since this is the first time i am buying something from international company, over the sea gitu. Ok, takdalah oversea sangat because i made my payment through groupon. So they responsible for everything including shipping so aku tak payah risau pasal shipping fee ke whatsoever sebab semuanya sudah termasuk sekali.

 Bercakap mengenai groupon, well aku nak beri sedikit pujian kepada customer service mereka kerana service yang sangat bagus. Mengikut pengalaman aku yang baru pertama kali beli barang dekat groupon, pulak tu barangnya shipping dari UK, pulak tu mahal, pulak tu duit pakai duit pacek an. I is takut macam nak mati kot kut kut barangnya tak sampai-sampai. Pacek an dah berapa kali tanya seluar beli nak sampai, naseb baik groupon dah siang-siang bagitahu shipment mereka will takes about 4 weeks to reach malaysia. Naik kapal laut kot. Huhu..

Sebenarnya masa lepas confirm jer order, aku dah start cuak, sebab dia orang tak da hantar email confirmation order atau shipping ke hape.. Aku risau kalau borang aku isi tu dia orang tak dapat. Tak pun aku tersalah isi alamat dalam borang ke. Cepat gelabah sikit aku ni.Tapi nasib baik bila aku email jer groupun tanya terus dia bagi penjelasan yang meyakinkan bahawa aku memang telah isi borang untuk order barang. Phewww. Lega.. 

Baiklah, kini 4 minggu telah berlalu. Kalau ikut tarikh shipment 20 November, patutnya 20 Disember lepas barangnya dah selamat sampai ke Shah Alam. I is cuak again. Sepantas kilat aku terus email groupon hari tu juga tanya pasal barang aku tak sampai-sampai. Pacek An pun asyik tanya juga. Eceh. Macam dia jer yang nak pakai kann.

Seperti biasa Groupon balas email aku dengan cepat dan sangat bersopan. Aku suka. Ada sesetengah staff customer service dari syarikat lain memang tak tahu nak layan customer, bila customer tanya barang mereka jawab dengan sangat kasar dan kurang bersopan. Tapi tidak customer service groupon. Macam si Lena ni.


Did you read that?... My hot pants is going to arrive in about 2 weeks.. Yeeepiiii.. 


So from next January I will start my jogging routine during weekends and here comes the function of an ipod arm band.  Now i can run while listening to my favourite songs. Woot woot... I made this from an old t-shirt that i cannot use anymore sebab dah sendat.. T_____T 

Ipod arm band inspired by oh so pretty the skinny 

p/s: Babai flabby arms, babai peha besar, babai perut buncit. see you in next 20 years. wakaka (berangan)

No comments:

Post a Comment