Wednesday 5 December 2012

Membaca jambatan ilmu

Tajuk bukan main over. Dah ala-ala kempen membaca dekat TV gituu. Tapi aku sebenarnya bukanlah seorang yang rajin membaca pon. Aku buka buku dalam komuter adalah dalam 10 minit kot lepas tu lelap. hanyut dibuai mimpi. Krohhh krohhh. Sedar-sedar mulut tenganga. Pakai baju smart-smart alih alih bila tidur mulut tenganga....Gila malu ok! 

Tapi walaupun aku bukan seorang pembaca buku tegar, aku ni sebenarnya amat particular dalam bab menanda buku. Aku tak suka lipat-lipat penjuru buku sebab nampak buruk. So aku akan pastikan buku yang aku belum habis baca aku akan tanda, kadang-kadang guna cebisan kertas jer pon. Jadi hari ini aku nak menunjukkan penanda buku yang aku buat sendiri. Haha.. nak cerita pasal penanda buku jer pun, intro bukan main panjang... 

Idea untuk menghasilkan penanda buku ni aku sedut dari litle birdie secret. Aku jahit guna kain perca yang dah tak nak guna dan tempek bunga yoyo fabrik seketul. Dah siap!

Marilah tiru lihat!


No comments:

Post a Comment