Friday 2 November 2012

Laptop sleeve

Seperti yang dijanjikan iols kini mempersembahkan laptop sleeve yang aku telah siapkan beberapa hari sebelum ini. Separuh siap sebenarnya. Butang dan lobang butangnya belum dijahit lagi dong. Malas pulak nak hantar kedai jahit lubang butang. 

Pandangan dari atas.

Hmm benda ni tak lah susah pon nak buat tapi masih jugak lah, aku membuka jahitan dua tiga kali akibat kegagalan membaca arahan. Aku selalu macam ni, tutorial yang ada gambar jer aku suka, kalau ayat penajng-panjang malas baca. Last-last salah jahit. padan muka. Aku bawak pergi ofis. Kawan-kawan kata cantek. Bangga hokey. Walaupun ada lah buruk2 sikit. jahitan top stitch tu memang out terus. Tapi bak kata orang putih kannn.. Practice makes prefect.. Gitu.... eh makes ke make aaaa.. ah lantaklah.. English lahar uols.

Jahitan tidak berapa kemas. Kena practice banyak lagi ni. Fighting farhani!


Bahagian dalam aku guna washable felt beli dekat daiso. 5 ringgit je satu helai saiz 70 x 60 cm. 

Oh by the way, pattern jahitan boleh diperolehi dari sini. Aku rasalah kan, nanti dah kawen beranak pinak aku nak jadi suri rumah-suri rumah berjaya macam kebanyakkan craft blogger orang putih. Duduk rumah sambil tu buka blog sendiri, jadi crafter, masak makanan sedap-sedap, lepas tu pin dalam pinterest kasi orang lain jealous. :P

No comments:

Post a Comment