Sunday 16 December 2012

sewing trash bag for your car.

Aku bukan seorang yang pembersih sangat. Lagi-lagi kalau nak bersihkan kereta. Tapi semenjak ada kereta sendiri aku mahu belajar jadi seorang yang pengemas dan pembersih. Jadi aku telah membuat beg sampah untuk kereta baru aku. hiks. 

Tujuan utama aku jahit beg ini ialah untuk long distance journey. Maklumlah adik-adik aku ni sakaidotcom sikit, dalam kereta nak makan bagai, so dalam kereta kitaorang mesti akan save 1 plastik sampah. Kadang tu kalau tengok macam setinggan pon ada, plastik sampah terjuntai-juntai dekat head rest sit depan. 

I is don't like the way it looks, so i decided to make a crash bag for my car. Jadik lepas ni, semua sampah yang tercipta katika dalam kereta akan dikumpulkan di situ sebelum dibuang selepas kereta berhenti. 

So inilah inspirasi aku. Beg itu ye, bukan anjingnya. Idea daripada constantlycreate



I don't use her pattern exactly. i only copy the design. Menjawab persoalan kepada aku punya nmpak lain sikit dari dia. Tapi kan, aku memang suka part reben tu, macam alolololo comelnyaaaa reben. 


Cara penggunaan aku suggest jangan terus dump sampah korang dalam beg ini yer. Letak sampah dalam plastik kemudian baru letak dalam trash bag.

Baiklah sekian tips kebersihan dari saya Farhani Shamsudin. Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment